
Kas yra Raseinių pagalbos šeimai namai?
| Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba. Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, Kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems Sužinoti naujos informacijos. Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse. |
|
| © Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis. Daugiau informacijos rasite čia: https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/ |
![]() |



Kas yra Raseinių pagalbos šeimai namai?
|
Tekstą lengvai suprantama kalba parengė Tekstą vertino: Rytis Vaitulionis Iliustracijų šaltiniai:
|











